Direcţia de Asistenţă Socială Ramnicu Sărat organizează concurs pentru ocuparea unui post de Inspector specialitate – Compartiment achizitii publice, SSM si PSI

Jobs

Direcţia de Asistenţă Socială Rm.Sărat, cu sediul în str. Tudor Vladimiescu, nr.35, organizează cu respectarea prevederilor H.G. nr. 1336/2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea și dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, concurs pentru ocuparea următorului post vacant:

Denumirea postului: Inspector specialitate
Numărul de posturi: 1
Nivelul postului: funcție de execuție
Gradul/Treapta profesional/profesională: II
Structura postului: Serviciul contabilitate – Compartiment achiziţii publice SSM şi PSI
Durata timpului de lucru: 8 h/zi, 40 h/ săptămână
Perioadă: nedeterminată

Candidații trebuie să îndeplinească următoarele condiţii:
 Condiții generale de participare: sunt cele prevăzute de Art.15 la HG 1336/28.10.2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea și dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, respectiv:
a) are cetăţenia română sau cetăţenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spaţiul Economic European (SEE) sau cetăţenia Confederaţiei Elveţiene;
b) cunoaşte limba română, scris şi vorbit;
c) are capacitate de muncă în conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 – Codul muncii, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
d) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei medicale eliberate de medicul de familie sau de unităţile sanitare abilitate;
e) îndeplineşte condiţiile de studii, de vechime în specialitate şi, după caz, alte condiţii specifice potrivit cerinţelor postului scos la concurs;
f) nu a fost condamnată definitiv pentru săvârşirea unei infracţiuni contra securităţii naţionale, contra autorităţii, contra umanităţii, infracţiuni de corupţie sau de serviciu, infracţiuni de fals ori contra înfăptuirii justiţiei, infracţiuni săvârşite cu intenţie care ar face o persoană candidată la post incompatibilă cu exercitarea funcţiei contractuale pentru care candidează, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea;
g) nu execută o pedeapsă complementară prin care i-a fost interzisă exercitarea dreptului de a ocupa funcţia, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfăşura activitatea de care s-a folosit pentru săvârşirea infracţiunii sau faţă de aceasta nu s-a luat măsura de siguranţă a interzicerii ocupării unei funcţii sau a exercitării unei profesii;
h) nu a comis infracţiunile prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul naţional automatizat cu privire la persoanele care au comis infracţiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum şi pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea şi funcţionarea Sistemului Naţional de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru domeniile prevăzute la art. 35 alin. (1) lit. h).

 Condiții specifice:necesare în vederea participării la concurs și a ocupării funcției contractuale stabilite pe baza atribuțiilor corespunzătoare postului sunt:
– studii superioare absolvite cu diplomă de licenţă – specializarea ştiinţe economice sau tehnice
– vechime în muncă minim 3 ani;
– experienţă în achiziţii publice minim 2 ani;
– deţinerea unui certificat de absolvire a cursului de Cadru tehnic PSI constituie un avantaj;
– deţinerea unui certificat de absolvire a cursului de Inspector în domeniul securităţii şi sănătăţii în muncă constituie un avantaj;

Bibliografie şi tematică:
– Legea nr.98/2016 – privind achiziţiile publice, cu modificările şi completările ulterioare – tematică integrală;
– HG nr.395/2016 – pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achiziție publică/acordului-cadru din Legea nr. 98/2016 privind achizițiile publice, cu modificările şi completările ulterioare – tematică integrală;
– Legea 101/2016 – privind remediile și căile de atac în materie de atribuire a contractelor de achiziție publică, a contractelor sectoriale și a contractelor de concesiune de lucrări și concesiune de servicii, precum și pentru organizarea și funcționarea Consiliului Național de Soluționare a Contestațiilor, cu modificările şi completările ulterioare – tematică integrală;
– Legea 53/2003 – privind Codul Muncii, cu modificările şi completările ulterioare – tematică integrală;
– Legea 319/2006 a securităţii şi sănătăţii în muncă cu modificările şi completările ulterioare –tematică integrală;
– Legea 307/2006 privind apărarea împotriva incendiilor, cu modificările şi completările ulterioare – tematică integrală;
– Ordinul nr. 163 din 28 februarie 2007pentru aprobarea Normelor generale de apărare împotriva incendiilor, cu modificările şi completările ulterioare – tematică integrală;

Calendarul de desfăşurare al concursului:
• Depunerea dosarelor de înscriere: 19.08.2024-30.08.2024, între orele 08:00-16:30
• Selecţia dosarelor de înscriere: 03.09.2024, ora 10:00
• Rezultatul selecţiei dosarelor de concurs: 04.09.2024, ora 14:00
• Depunerea contestaţiilor privind rezultatul selecţiei dosarelor de concurs: 05.09.2024, între orele 09:00-14:00
• Afişarea rezultatelor în urma soluţionării contestaţiilor privind selecţia dosarelor: 05.09.2024, ora 16:00
• Proba scrisă: 09.09.2024, ora 10:00
• Afişarea rezultatelor probei scrise: 09.09.2024, ora 16:00
• Depunerea contestaţiilor privind rezultatul probei scrise: 10.09.2024, între orele 08:00-16:00
• Afişarea rezultatelor în urma soluţionării contestaţiilor privind proba scrisă: 11.09.2024, ora 14:00
• Interviu: 13.09.2024, ora 10:00
• Afişarea rezultatelor interviului: 16.09.2024, ora 14:00
• Depunerea contestaţiilor privind rezultatul interviului: 17.09.2024, între orele 08:00-16:00
• Afişarea rezultatelor în urma soluţionării contestaţiilor privind rezultatul interviului: 18.09.2024, ora 14:00
• Afişarea rezultatelor finale: 19.09.2024, ora 14:00

In vederea participării la concurs, candidaţii trebuie să depună, la sediul instituţiei, dosarul de concurs care va conţine urmatoarele documente:
a) formular de înscriere la concurs (formular obţinut de la secretariatul comisiei de concurs);
b) copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, aflate în termen de valabilitate;
c) copia certificatului de căsătorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, după caz;
d) copiile documentelor care atestă nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum şi copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituţia publică;
e) copia carnetului de muncă, a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi în specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului;
f) certificat de cazier judiciar sau, după caz, extrasul de pe cazierul judiciar;
g) adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului;
h) certificatul de integritate comportamentală din care să reiasă că nu s-au comis infracţiuni prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul naţional automatizat cu privire la persoanele care au comis infracţiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum şi pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea şi funcţionarea Sistemului Naţional de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru candidaţii înscrişi pentru posturile din cadrul sistemului de învăţământ, sănătate sau protecţie socială, precum şi orice entitate publică sau privată a cărei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane în vârstă, persoane cu dizabilităţi sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizică sau evaluarea psihologică a unei persoane;
i) curriculum vitae, model comun european.

Copiile actelor prevăzute mai sus se prezinta însoţite de documentele orginale, care se certifică pentru conformitate de către secretarul comisiei de concurs, sau în copii legalizate.
Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul instituţiei din Mun. Râmnicu Sărat, str. Tudor Vladimirescu, nr. 35, jud. Buzău, sau la telefon 0238567010, persoana de contact insp.spec. Stan Alexandra Ioana.
Afişat la sediul Direcţiei de Asistenţă Socială şi pe pagina de internet a instituţiei.

Pentru a fi în permanență la curent cu ultimele noutăți și informații din orașul tău, urmărește-ne pe Facebook , Instagram , YouTube , TikTok ,  Twitter .